شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

فروشگاه اینترنتی آلیار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خرید روتختی

خرید روتختی

اتاق خواب یکی از مکان های خانه است که علاوه بر زیبایی باید مکان آرامش بخشی نیز باشد تا افردی که برای استراحت به آنجا میرود ارامش داشته باشند و زیبایی و رنگ های انتخاب شده یکی از مواردی است که باعث ارامش فرد میشود.یکی از چیز هایی مهمی که باعث زیبایی اتاق خواب میشود انتخاب یک رو تختی مناسب و زیبا است رو تختی را میتوان در چیدمان نقش اول قرار داد و دکوراسیون اتاق را با آن هماهنگ کنیم انتخاب رو تختی به علت تنوع زیاد در رنگ و مدل های رو تختی بسیار دشوار است اما اگر به دکوراسیون اتاق توجه کنیم اتنخاب آن راحت تر میشود مثلا اگر اتاق شما به صورت سنتی چیده شده از رو تختی های چهل تیکه و کوسن هایه ترمه دوزی شده استفادده کنید یا اگر تخت شما چوبی است رو تختی سنگین و مجللی میطلبد یا یک رو تختی ساده با ترکیب رنگ هایه ساده یک تخت با تاج بلند و زیبا را نمیطلبد.جنس و نقش هایی که در روتختی است نقش بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب دارد و باید رو تختی با کیفیت بالا را انتخاب کنیم تا در صورت شستشو رنگ آن از بین نرود و کیفیت خود را حفظ کند انتخاب رو تختی هایه ساتن و ابریشم که رنگ و نگار هایه زیبایی دارند و به خاطر کیفیت خوبشان انتخاب مناسبی برای رو تختی است ولی انتخاب رو تختی ساتن و ابریشم برای اتاق خوابی که به صورت اسپورت چیده شده است مناسب نمیباشد. اگر دوست دارید رنگ رو تختیتان در فصل هایه مختلف تغیر رنگ پیدا کند در فصل هایه سرد سال از رنگ هایه زرشکی و سرمه ای و در فصل گرم از رنگ هایه روشن و کم رنگ استفاده کنید.

خرید اتو

بهترین مارک اتوبخار

بدون شک یکی از ضرورت های هر خانه ای داشتن یک اتو دستی است. اینکه لباس های مرتب و بدون چروک داشته باشیم برای همه ی ما امری ضروریست ولی اینکه هزینه ای که صرف خرید اتو میکنیم ایا با توجه به کیفیتی که دارد مناسب است یا نه ؟! و اینکه کدام مارک اتو میتواند بهترین باشد باز جای سوال دارد؟!

اگر شما هم به فکر خرید یک اتوبخار دستی هستید که دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه باشد چند برند معروف از اتو که امتحان خود را در کیفیت پس داده اند را میخواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم یکی از اینها انواع اتوفیلیپس می باشد که با توجه به گارانتی و خدمات پس از فروشی که ارائه میدهد توانسته رضایت مصرف کننده را در بر گیرد.

اتو های تفال و بوش نیز بسیار پر طرفدار هستند و برای خرید همه ی مدل های آن انتخاب درستی به شمار میرود.

راهنمای خرید اتوبخار

قبل از خرید اتو به چند نکته توجه ویژه داشته باشید یکی از این نکات داشتن توان مصرفی اتو است که بهتر است بین ۲۳۰۰ وات یا ۲۵۰۰ وات باشد تا به محض اتصال کابل با برق شروع به گرم شدن و ایجاد حرارت مطلوب کند ، نکته ی دیگر اگر امکان این را دارید که هزینه ی بیشتری صرف کنید حتما به سراغ اتوبخار هوشمند بروید چرا که نسبت به اتوبخار ساده نیاز به تنظیم حرارت دستی ندارد و اتو خود به طور اتوماتیک و هوشمند بسته به نوع پارچه حرارت لازم را ایجاد میکند.

نکته ی بعدی سیستم چکه کردن آب است ، بیشتر اتوها بعد از مدتی استفاده کف ان شروع به پخش‌ اب مخزن در حجم زیاد بر روی لباس شده و بسیار آزار دهنده میشود ، پس قبل از خرید اتوبخار دستی این نکته را هثحتما در نظر داشته باشید که مجهز به سیستم ضد چکه باشد.

در نظر گرفتن جنس کف اتو ‌نیز مهم است تا نچسب باشد و به آسانی قابل حرکت روی پارچه باشد.

قیمت اتوبخار فیلیپس

تمام قابلیت های یک اتو خوب را می توان در انواع مدل اتو فیلیپس یافت که هم قیمت مناسب داشته و هم کارایی و طول عمر زیادی داشته باشد اللخصوص مدل های اتوبخار فیلیپس مدل GC2994 ، اتوبخار فیلیپس مدل GC2998 ، اتوبخار فیلیپس مدل GC4558 ، اتوبخار فیلیپس مدل GC2990 که امروز جز پرفروشترین و بهترین مارک اتوبخار محسوب میشود که می توانید در سایت آلیار با خیال راحت با تخفیفات عالی ثبت سفارش نمایید.

خرید اینترنتی اتو

خوب مزیت خرید آنلاین لوازم برقی بسیار زیاد است یکی از مزیت های آن ارایه مشخصات و توضیحات کامل در مورد محصول است که کاربر را از نوع خرید خود آگاه می شازد ، دیگر امکان مقایسه ی بسیار اسان قیمتهای آنهاست و مقایسه تفاوت دو و یا چندین کالا با یکدیگر است. ما در وب سایت آلیار بعد از راهنمتای خرید اتو تمامی اینها را در اختیار شما قرار داده ایم تا خریدی مقرون به صرفه و هوشمند داشته باشید.

جهت مشاهده انواع اتو اینجا کلیک کنید.

www.alyar.ir

خرید بهترین سرخ کن بدون روغن

خرید بهترین سرخ کن بدون روغن

شاید این روزها توجه به سلامتی بیش از بیش مورد توجه همه ی افراد قرار گرفته است و چیزی که موجب خوشحالی است وجود لوازم برقی پیشرفته است که هر روز با توجه به تکنولوژی روز دنیا پیشرفته تر نیز می شود. از جمله لوازم مورد نیاز آشپزخانه که مورد استفاده بیشتر افراد قرار می گیرد سرخ کن است. حال اگر این وسیله از نوع بدون روغن باشد که دیگر هیچ. سرخ کن های بدون روغن فیلیپس از جمله سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220 و سرخ کن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216 با توجه به دارا بودن تکنولوژی جریان سریع هوا (Rapid Air) هوای داغ، روغن را بسیار داغ نموده و فشار بالا باعث معلق شدن ذرات روغن در دستگاه و پوشاندن در سطح مواد غذایی می شود.

خرید چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723

خرید چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723

philips از جمله برندهای معتبر لوازم الکتریکی در جهان است که در ایران نیز از محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا، در بیشتر خانه ها یافت می شود. از جمله محصولات معتبر و با کیفیت فیلیپس می توان، چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723 را نام برد.

توان 1800 وات این وسیله باعث شده است تا انواع گوشت را چرخ کرده و در عرض یک ساعت 1.300 کیلوگرم تحویل دهد. این چرخ گوشت دارای جنس تیغه استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شستشو بدون آسیب دیدگی بالایی دارد.

بعضی از افراد علاقه به تهیه ی سوسیس خانگی دارند، پس این وسیله بهترین گزینه برای آنها خواهد بود چرا که دارای قیفهایی با اندازه 12 و 22 میلی متر، مخصوص تهیه ی سوسیس می باشند و با کیفیت ترین ها را برای شما آماده خواهند کرد.

شاید در تهیه ی گوشت چرخ کرده خانگی مشکل اساسی همه ی افراد، تمیز کردن و شستشوی اجزای دستگاه چرخ گوشت می باشد، اما این مساله را چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723، حل کرده است. در این وسیله قطعه مخصوص نظافت جهت تمیز کردن دیسک فلزی وجود دارد تا به راحتی سوراخ های کوچک آن را تمیز نماییم.

از امکانات دیگر مدل HR2723 فیلیپس دارا بودن 3 نوع استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه نمودن سبزیجات می باشد.

شاید از معدود مشکلات موجود در این چرخ گوشت عدم وجود سیستم چرخش معکوس است.

ساختار فیزیکی چرخ گوشت فیلیپس

دارای طول سیم یک متری بوده، جنس بدنه آن پلاستیک ABS می باشد و دارای جنس کوپلیک تمام فلزی است. همچنین پایه های ضد لرزش جهت جلوگیری از سر خوردن از امکانات دیگر این چرخ گوشت می باشد

خرید لوازم خانگی بوش اصل

خرید لوازم خانگی بوش اصل

بوش از جمله 10 شرکت برتر آلمانی است که در زمینه های مختلف صنعتی، نرم افزاری و سخت افزاری و لوازم مصرفی مانند لوازم خانگی فعالیت دارد. در ایران برخلاف قیمت بالای محصولات بوش، اما محصولات این برند به دلیل کیفیت بالای آن مورد توجه همگان قرار می گیرد و اکثر محصولات لوازم خانگی بوش در ایران یافت می شود.

خرید لوازم خانگی بوش با قیمت ارزان به دلیل وجود انواع تقلبی آن کمی دشوار است، اما داشتن یک مرجع مانند فروشگاه اینترنتی آلیار که بتواند تمام محصولات را مشاهده، ویژگی های آنها را بررسی و با مقایسه ی قیمت آنها اقدام به خرید نمایید کار را برای شما آسان خواهد کرد.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در تبریز

آبمیوه گیری
اگر می خواهید کار تهیه آبمیوه ی خوشمزه برای شما آسان شود، با استفاده از آب میوه گیری بوش بهترین ها را تجربه خواهید کرد. چرا که موتورهای قدرتمند آبمیوه گیری های بوش تا آخرین قطره میوه ها را آبگیری می کنند.
پلوپز و زودپز
پخت یک چلو خورشت سریع یا انواع غذاها در کمترین زمان با زود پز و پلوپز بوش کاری آسان خواهد بود.
چای ساز
یک فنجان چای خوشمزه، گرمابخش خانه های شما خواهد شد اگر از چای سازهای ایستاده و میزی bosch استفاده نمایید.
چرخ گوشت

موتورهای قدرتمند چرخ گوشت bosch، حتی سخت ترین گوشتها را برای شما چرخ خواهد کرد و طعم واقعی گوشت چرخ کرده را با بهترین طعم تجربه خواهید کرد.

نقد و بررسی اجمالی آبمیوه گیری چهار كاره بوش مدل BSSJ3880

نقد و بررسی اجمالی آبمیوه گیری چهار كاره بوش مدل BSSJ3880

بهترین مارک آبمیوه گیری 4 کاره

برند بوش پیشرو در تولید لوازم خانگی باکیفیت، اقدام به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت نموده از جمله آبمیوه گیری چهار كاره بوش مدل BSSJ3880 .

عملکرد آبمیوه گیری چهار كاره بوش

این وسیله ی 4 کار را همزمان انجام می دهد. از جمله مخلوط کن، آسیاب کن، خرد کن و آبمیوه گیر که دیگر نیاز به تیه ی وسایل اضافه برای آشپزخانه خود نمی باشید.

قدرت موتور

این وسیله به دلیل داشتن موتور پرقدرت و قوی، دارای عملکرد 5 سرعته می باشد تا به راحتی هر نوع میوه یا مواد غذایی سخت را با آن خورد نمایید.

ویژگی های فیزیکی

این آبمیوه گیری دارای پارچ شیشه ای بسیار محکم بوده و از گنجایش 2 لیتری برخوردار است. جنس بدنه این دستگاه از استیل بوده و از تیغه فولاد ضد زنگ ساخته شده است. همچنین به دلیل داشتن موتوری با تان 1200 وات از قدر بالایی جهت خورد کردن هر نوع مواد غذایی برخوردار است.

بستن

آب میوه گیری بوش

آبمیوه گیری چهار کاره بوش مدل BSSJ3880 ، برای تهیه ی یک آبمیوه ی خالص و باکیفیت از میوه ها و سبزیجات طراحی شده است حتی بعد از آبمیوه گیری، تمام اجزای این دستگاه می تواند به راحتی از هم جدا شده و تمیز شوند.

خارج کردن بیش از 90 درصد عصاره ی میوه ها:
میوه ها و سبزیجات، دارای هزاران سلول هستند که حاوی آبمیوه ویتامین و سایر مواد مغذی حیاتی هستند. آبمیوه گیری چهار کاره بوش مدل BSSJ3880 ، باعث می شود بیش از 90 درصد میوه را به صورت آبمیوه دریافت نموده و ذره ای از آن را هدر ندهید.
آبمیوه گیری تمام انواع میوه ها حتی میوه های نشاسته دار :
میوه هایی مانند انبه و موز به سختی به آبمیوه تبدیل می شوند، اما با استفاده از آبمیوه گیری مدل BSSJ3880 به راحتی آب انبه یا موز تهیه نمائید.
استفاده از آجیل ها و مواد سخت در آبمیوه:
برای اینکه بتوانید آبمیوه طبیعی با انواع ویتامین ها تهیه نمایید، می توانید از آجیل گوناگون در تهیه ی آبمیوه های خود استفاده نمایید.

خرید ساندویچ ساز

خرید ساندویچ ساز

برای تهیه ی یک ساندویچ هیجان انگیز و خوشمزه و یا میان وعده ای عالی برای بچه ها نیاز به یک وسیله ای دارید تا یک غذای آماده با هزینه ی پایین برای آنها فراهم نمایید. بهترین گزینه خرید یک ساندویچ ساز است.

یک ساندویچ ساز به دلیل داشتن خطهای مورب که از لبه ها پلمپ می شود، باعث عدم هدر رفت چاشنی و سس آن شده و یک ساندویچ تمیز و مرتبی را به شما هدیه می دهد. بنابراین تفاوت یک ساندویچ ساز و گریل نیز به دلیل پلمپ و خطهای افقی است تا ساندویچ ها به صورت مثلثی به نصف بریده شوند.

خرید بهترین مارک ساندویچ ساز

ساندویچ ساز بوش مدل bsc6689، یکی از نمونه لوازم خانگی برای پخت و تهیه انواع ساندویچ و پنکک هایی است که ساخت کشور چین تحت لیسانس بوش آلمان بوده و به دلیل کیفیت ساخت بالا و ظاهری زیبا برازنده ی آشپزخانه شما خواهد بود.
این دستگاه شامل 4 خانه بوده و دارای دسته و قابلیت کار آسان می باشد. همچنین به دلیل داشتن سنسور قطع کن خودکار با آسودگی خیال می توانید یک ساندویچ خوشمزه آماده کنید.

اسپیکر بلوتوث

اسپیکر بلوتوث

اسپیکر بلوتوث چیست؟

اسپیکر بلوتوث بلندگو هایی می باشند که به راحتی می توانید آنها را حمل و نقل کنید و صدای موزیک و موسیقی دلخواه خود را با کیفیتی مطلوب تر بشنوید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که گاهی بخواهید موزیک و یا ترانه ایی که در گوشی و یا تبلت خود ذخیره کرده اید را با صدای بلندتر در جمعی دوستانه پخش کنید. اسپیکر بلوتوث می تواند این امکان را به راحتی برای شما فراهم کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های اسپیکر بلوتوث این است که به راحتی و بدون نیاز به کابل و سیم می تواند با گوشی و یا تبلت شما ارتباط برقرار کند. در این تکنولوژی در واقع با استفاده از بلوتوث می توانید داده های صوتی را به راحتی در کوتاه ترین زمان منتقل کنید. اسپیکر بلوتوث در واقع مدل مدرن و پیشرفته ایی از بلندگو می باشد. این بلندگوهای مدرن دارای باتری های شارژی می باشند و می توانند ساعت های قابل توجهی شارژ را در خود نگه دارند.

اسپیکر بلوتوث نیمه پرتابل

اسپیکر بلوتوث و ویژگی های آن

اولین و شاید مهم ترین ویژگی اسپیکر بلوتوث این است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد، سبک است وزن زیادی ندارد و فضای زیادی را در کیف اشغال نمی کند و به ازای مصرف انرژی که دارد می تواند مدت زمان خوبی را کار کند. برای استفاده از آن نیازی به استفاده از کابل و سیم نمی باشد و برای برقرای ارتباط بین گوشی و تبلت کافی است تا بلوتوث آن را روشن کنید. اگر موسیقی خود را در فلش ذخیره کرده باشید به راحتی می توانید با اتصال فلش به این بلندگوی مدرن از آن استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث می تواند پخش موزیک را تا فاصله پنج تا شش متری به راحتی پوشش دهد. میزان قدرت برد بلوتوث بستگی به تراشه ایی دارد که در آن استفاده شده است، هر چقدر این تراشه کیفیت بهتری داشته باشد به همان میزان می تواند برد بیشتری را پوشش دهد.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث

برای خرید هر نوع وسیله ایی از جمله اسپیکر بلوتوث در ابتدا به نیاز خود و کاربرد کالا توجه کنید. این دستگاه را می توانید در سایز های گوناگونی تهیه نمایید. پس در ابتدا مشخص کنید هدف شما از خرید آن چیست؟ سایز های بزرگ با توجه به ابعاد آن سنگین تر و حجیم تر نیز می باشند و شرایط مناسبی برای حمل و نقل ندارند. پس اگر هدف شما سیستمی است که به راحتی قابل حمل باشد و حجم زیادی را در کیف شما اشغال نکند بهتر است به فکر خرید مدل های قابل حمل آن باشید.

اسپیکر بلوتوث پرتابل

برای خرید اسپیکر بلوتوث به فاکتور هایی مانند عمر باطری، قدرت پخش و کیفیت صدای آن توجه کنید. برای خرید اسپیکر های قابل حمل می توانید به دنبال دو سایز در بازار باشید. دسته اول اسپیکر هایی هستند که به راحتی در کیف قرار می گیرند تحت عنوان اولترا پرتابل در بازار شناخته می شوند. وزن این مدل از بلندگوها حدود 400 گرم و حتی کمتر می باشد و از کیفیت صدای مطلوبی نیز برخوردار هستند.

گروه دوم اسپیکر های نیمه پرتابل هستند که وزن و سایز بیشتری دارند و در نتیجه از کیفیت صدای بهتری نیز بهره مند هستند. این نوع از بلندگوها برای حمل دارای کیف های خاصی هستند و به این ترتیب قابل حمل می باشند.

خرید ماشین لباسشویی فریدولین تمام اتوماتیک ظرفیت 6 کیلوگرم مدل SWF60A

از جمله ماشین لباسشویی هایی که در از بالا بوده و بسیار باکیفیت می باشد، ماشین لباسشویی فریدولین تمام اتوماتیک ظرفیت 6 کیلوگرم مدل SWF60A است. این ماشین لباسشویی دارای یک مخزن 6.8 لیتری جهت شستشو و یک مخزن 3.5 کیلوگرمی جهت خشک کردن می باشد.


لباسشویی فریدولین مدل SWF60A، از یک پنل شستشوی دیجیتالی جهت تنظیم و کاربردهای گوناگون شستشو ساخته شده و قابلیت تنظیم زمان شستشو از 3تا 15 دقیقه را دارا می باشد. . همچنین بخش خشک کن آن شامل یک دکمه ی پیچی جهت تنظیم کارکرد آن می باشد

این ماشین دارای رده ی مصرف انرژی A بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برق خواهد شد.

اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH

اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH

نیک کالا یک برند ایرانی بسیار با کیفیت است که انواع اجاق گاز و بخاری آن در فروشگاه اینترنتی آلیار موجود می باشد.
از جمله اجاق گازهای باکیفیت صفحه ای، اجاق گاز صفحه ای نیک کالا 5 شعله استیل مدل 101 SGH، می باشد.

جنس اجاق گاز

جنس صفحه ی این اجاق گاز از استیل ضد زنگ بوده که در مقابل حرارت و خوردگی مقاوت می کند. و امکان شستشو و تمیزی را به راحتی امکان پذیر می کند.
جنس شبکه ی این اجاق گاز از چدن بوده که این باعث استحکام بیشتر این اجاق گاز می شود. وجود شبکه های کمکی باعث می شود تا هنگام استفاده از قابلمه های بزرگ صفحه ی استیل نسوزد.


مشخصات فیزیکی

این اجاق گاز در ابعاد 89*51 بوده و دارای رده مصرف انرژی A+ می باشد که در مصرف انرژی برق صرفه جویی می شود. همچنین دارای 5 شعله می باشد تا به راحتی بتوانیم انواع غذاهای مختلف را در آن پخته و نوش جان نمایید.

12345678910
last