امروزه خرید تلویزیونهای هوشمند با سایز متوسط به بالا، با توجه به قیمت بسیار بالای آن کمی دشوار به نظر می رسد. اما آنچه شما را ترغیب به خرید یک برند ایرانی می کند وجود ویژگی های استاندارد و کیفیت بالای آن است.
ایکس ویژن از جمله برندهای درجه یک لوازم صوتی تصویری است که دارای انواع مختلفی از تلویزیون ها با سایزهای مختلفی است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ مدل XT515 از جمله تلویزیون های با کیفیت و هوشمند می باشد که به دلیل داشتن سایز 55 اینچی آن مناسب خانه هایی با سایز بزرگ تا متوسط می باشند.

 width=

کیفیت تصویر واقعی

آنچه تماشای یک فیلم سینمایی را برای شما به واقعیت تبدیل می کند و باعث می شود رنگهای واقعی را لمس کنید کیفیت تصویر Full HD آن با رزولوشن 1920×1080پیکسلی می باشد

وضوح صدایی به وسعت فضا

به دلیل اینکه نوع خروجی صدای این تلویزیون از نوع کواکسیال می باشد و از دو بلندگوی ۱۰ واتی‌ آن، صدایی با سیستم‌صوتی Dolby Digital پخش می‌شود. که می توانید وضوح صدای فوق العاده قوی را تجربه کنید.

سرعت و کارایی بالا

این تلویزیون به دلیل داشتن سیستم اندروید در آن دارای پردازنده 2 هسته ای بوده از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است

ساده و هوشمند

ایکس ویژن تجربه ی استفاده از یک تلویزیون هوشمند را ارائه می دهد. این تلویزیون از هر نظر ساده و هوشمند است فقط کافیست به وای فای متصل شده و به کار انداخته شود. این تلویزیون مدل XT515 دارای اندروید 4.4 بوده و به راحتی می توان برنامه ها و بازی های اندرویدی به آن نصب نموده و بازی در آن لذت ببرید.


اتصال انواع دستگاههای مختلف

داشتن انواع پورتهای مختلف این دستگاه باعث شده است تا بتوان انواع مختلفی از دستگاه ها را به آن اتصال نمود از فلش مموری و هارد گرفته تا لپ تاپ و دستگاههای قدیمی تر.