از برندهای مشهور مادیران در زمینه صوتی تصویری TCL می باشد. این تلویزیون 50 اینچ مدل 50P65US با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارای ویژگی ها زیر می باشد.

وضوح تصویر بالا

تلویزیون هایی که از نوع 4کا هستند دارای 4 برابر وضوح بیشتر از نوع FULL HD می باشند. تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 50 اینچ مدل 50P65US، دارای وضوح 3840x2160p می باشد. HDR باعث می شود غنای رنگ در قسمت های روشن تر و تاریک تر صفحه نمایش افزایش پیدا کند ، بنابراین کیفیت رنگ های مشاهده شده بالا می رود و تصاویر واقعی تر و طبیعی تر دیده خواهد شد.

 width=

هوشمندی

این تلویزیون دارای نوع رابط هوشمندی لینوکس بوده و قابلیت نصب اپلیکیشن دارد. و به راحتی به وسیله ی این تلویزیون می توانید به اینترنت وصل شده و به تماشای فیلم و برنامه از اینترنتی مشغول شوید.
حافظه داخلی این تلویزیون 8 گیگ است.

 width=

رابط هوشمند این امکان را فراهم می‌کند که کاربر به وسیله تلویزیون به اینترنت وصل شده و به صفحات وب و e-mail دسترسی پیدا کند همچنین امکان نصب و اجرای نرم افزار های کاربردی و تماشای ویدئو از طریق اینترنت را داشته باشد.
این تلویزیون حاوی پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی است و از سیستم های SD,HD, UHD, Mobile TV پشتیبانی می کند.

سیستم صوتی

این تلویزیون دارای 5 بلندگوی مستقل که با تکنولوژی DOLBY صدای شفافی را پخش می کند. نوع خروجی صدای دیجیتال آن از نوع اپتیکال می باشد.

طراحی باریک

 width=

علت زیبایی منحصر بفرد این تلویزیون طراحی فوث نازک این تلویزیون می باشد